Om min bästa vän <3

1. Vad heter hon? Matilda Sörman.


2. Hur gammal är hon? 18.


3. När träffades ni sist? I dag :)


4. Vad har hon för hårfärg?
Blond :)


5. Brukar hon färga håret? Ja har gjort det väldigt många gånger ^^


6. Vilka färger har hon haft? Rosa, brunt i olika nyasner, svart och så blond så klart :)


7. Vad har hon för parfym? Vet inte vad den heter, inte äns koll på mina egna :S


8. Är hon galen? Det är lätt hänt med mig som sällskap ;)


9. Vad är erat bästa minne?
Många! Men ett av dem är krotaien resan :)


10. Har ni många minnen ihop? Ja känt varandra i över 10 år så ;)


11. Vart bor hon? Mitt emot mig, väääääldigt långt (A)


12. Har ni varit utomlands tillsammans?
Ja fast bara kroatien en så länge;)


13. Är du avundsjuk på henne?
Njae men skulle inte tacka nej till att vara lika söt som hon!


14. Vad heter hennes syskon? Agnes.


15. När träffades ni första gången? Ute på gården när de skulle flytta in :)


16. Hur träffades ni? Gneom att de flytta hit!


17. Vad går hon i för sporter?
Hon tränar på campus hallen massa olika pass mest dans dårå ;)


18. Vad gör hon på helgerna? Är med sin pojkvän :)


19. Vad gör hon efter skolan? Tränar, är med mig eller någon annan vän:)


21. Har ni pussats?
Jarå :D


22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Ja många gånger!


23. Har hon fräknar? Yes!


24. Har ni kollat på film någon gång? Ja klart.


25. Har ni bråkat någon gång?
Ja när var mindre :P


26. Har ni sovit i samma säng? Självklart.


27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Ja haha.


28. Har du sett hon gråta? Ja.


29. Vad gjorde du då? Försökte trösta henne såklart?


30. Har du sett hon vara riktigt arg? Ja tror det ialf.


31. Har hon sett dig gråta? Japp


32. Vad ska ni göra i sommar? Hoppas vi kan åka någon stanns ihop, kanske utomlands :)


33. Har hon svikit dig någon gång? NEJ!


34. Har ni pratat i telefon någon gång?
Ja :D


35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Mitt hjärta skulle dö? Klarar mig inte utan henne!


36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Det är jag nästan säker på :)


37. Älskar du henne? Ja verkligen!


38. Vad är det bästa med henne? Jag kan prata med henne om allt! Hon finns alltid där och lyssnar och förstår mig, hjälper mig genom allt!

39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Ja det vet hon nog.

40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner? Tror jag allt åtmonstone bjuda henne på en resa lr något:)

41. Hur ser hennes klädstil ut? Mycket second hand, hon passar verkligen i det! :)

Kommentarer
Postat av: matilda

Tack gumman för att du finns i mitt liv. När jag läste det här blev jag alldeles varm i hjärtat och jag blev verkligen lycklig! Jag älskar dig Chris <3

2009-09-20 @ 19:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0