Idol kvalet!

Missade att det va idol idag så har både sett fredags avsnittet som jag missade då jag va på väg upp til sthlm och även dagens nu på internet himla tur att man kan se det där eftersom jag ofta missar det på tv ^^

Jag tyckte ialf att...


Dagens sämsta var: Nicklas

Dagens sämsta kädd var: Calle, han ser lite ut som en luffare?

Dagens bästa var: Jon

Dagens snyggaste var:
Eddie


Det som var lite väl taskigt tyckte jag var att Calle och piotr va tvugna att vänta fyra månader för att få besked på om de skulle gå vidare till kvalet eller inte det kunde lika gärna juryn bestämt på än gång? Lite väl överdrivet ska de alltid göra det förstås och det där om att de redan bestämt sig om att Durna inte skulle gå vidare men att de bara vänta en dag till för spänningens skulls är så sjukt onödigt och FEL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0