Det där med motionsim?

Idag efter jag hade klippt mig och varit på ikano en sväng med min kära Cilla så drog jag mig till simhallen för att simma, simmade en timma (Y)Men va inte det jag skulle prata om utan att efter jag simmat en 30 min kanske så kommer en äldre kille med simglassögon i och han simmar fort, sen ytterligare en stund efter kommer två till med simmglassögon och de börjar kråla och ta plats! Jag svalde massa vatten för de gjorde vågor :S och de brydde sig inte om någon simma typ in i folk och sparka mig när de simma förbi. Alltså det finns en banna precis brevid där det står snabbsimbanna kan inte de tre herrana gå dit då? :S De har även fler simbassängar i ett annat rum där det är till för dem som vill simma mer fort eller för dem som har träningar och simskola. Tycker badvakterna borde säga till för såg tre kvinnor som inte gillade det till och med jag simma om dem för de simma väldigt lungt vilket jag tycker är helt lungt, men man ska inte bli sprakad och behöva simma i vågor bara för de måste ha så bråttom, nae jag gillart inte! Tänkte säga till men jag visste att jag säkert ändå inte skulle få ut något av det ialf sen!


Så står det på deras hemsida ( vilket jag inte håller med om denna kväll)

Linköpings simhall

Här finns två 25-metersbassänger för motion, träning och lek. Under våra öppettider finns alltid banor tillgängliga för motionssimning, tisdag-fredag från kl 6.30. Kom och morgon- eller kvällssimma i en lugn och skön atmosfär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0