Är hemma och är sjuk.

Så HEJ tidsfördriv ^^


2009-TESTET


För ett år sedan:


Hur gammal var du? - 18 år och 2 månader typ
Vilken klass gick du i? - BF3B
Vad hade du för hårfärg? - Blond
Hur lång var du? - 166
Vem var du kär i? - Ingen ^^
Hade du någon pojk/flickvän? - Nej
Vad brukade du göra på fritiden? - Festa och umgås med mina vänner
Vilka umgicks du med? - Mina vänner såklart?
Hur såg du ut? - Som nu?
Var allt bättre då? - Nej
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - Ibland kanske
Har du förändrats? - Ja som tur är!

Nu:


Hur gammal är du? - 19 år och 2 månader typ
Vilken klass går du i? - ingen,
Vad har du för hårfärg? - Blond fortfarande
Hur lång är du? - 166, växer inte längre;)
Har du någon pojk/flickvän? - Ja :)
Vad brukar du göra på fritiden? - Träna, kompisar, jonas
Vilka umgås du med? - De som vill umgås med mig och de jag vill umgås med :0
Hur ser du ut? - Vill du äns veta?


Har du..


Kysst någon? - Amen never :0
Sovit brevid någon av samma kön? - Bara ganska många gånger?
Sovit brevid någon av motsatt kön? - Ja ja och ja
Slagit ner någon? - Haha ne ska inte skratta men ja.
Ljugit för en bra vän? - Ja har väl det.
Svikit någon? - Har jag säkert tyvär.
Fuskat på prov/läxförhör? - Ja
Blivit kallad Bögjävel? - Nej inte vad jag vet ^^
Kallat någon Bögjävel? - Yes
Druckit alkohol? - Ja för mycket under en tid!

Vem:


Skrev du senast till på msn? - Jonny
Kramade du senast? - Mamma lr hon kramde mig;)
Kan du lita på till 100%? - Matilda är den ända!
Är den finaste personen som finns? - Chad är snyg! Men nää min JONAS <3
Vill du vara med just nu? - Henrik Larsson? (A)
Ringde dig senast? - Mamma
Skickade ett sms till dig senast? - Fillan
Skickade du ett sms till senast? - Fillan

Vad:


Drack du senast? - Vatten
Köpte du senast? - Godis på marknaden på skansen :)
Gjorde du igår? - Låg hemma i sängen och mådde blä!
Ska du göra imorgon? - Får se hur jag mår..
Vill du göra just nu? - Hitta en miljon under min säng :0 Woho :D
Åt du senast? - Natur godis. mhhm gott :D
Är närmast dig som är rosa? - En hårsprays flaska :P

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN


Du är kär nu - Yes
Du har sårat nån så de börjat gråta - Mm:/
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Joo
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Jao fast kanske inte så seriöst:S
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - På sätt och viss fast jag och robin gjorde slut ett antal ggr i mellan^^
Du har haft ett förhållande som varade över två år - Jag och Robin va ju tsm fram och tillbaka i tre år:S

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Jovars
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra -Ja
Jag har smygit ut utan lov - Ja då
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - Ja sånt man gör när man är yngre.
Jag har en hemlighet som ingen vet - Ja självklart.
Jag har fuskat i ett spel - Har jag nog ;)
Jag har struntat i ett prov - För många gånger..

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol -  Ja för mycket som sagt.
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Knappt väldigt sällan nu :D
Jag kan inte svälja piller - Jo inga problem :)
Jag har tagit mediciner mot depression - Ja
Jag har anorexi och/eller bulimi - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Japp
Jag har vaknat gråtande - Ja
jag har somnat gråtande - Ja

DÖDEN
Jag hatar begravningar - Men det är ju inte så att jag skrattar?
Jag har sett någon dö - Mm :/
Någon nära till mig har försökt begå självmord - Ja =(
Någon nära till mig har begått självmord - Nej =)





Kommentarer
Postat av: Martiiinaah

Tackar (A), tror det iaf (A) du me ?

2009-10-01 @ 00:05:40
URL: http://martiiinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0