Mitt mirakel!

Min Jonas gör mig så glad! Jag längtar ihjäl mig till varje gång vi ska ses och nu är det äntligen fredag och ikväll ska jag åka bil till Motala med Martin för mitt gamla lag har match och jag oh Jonas ska kolla på. Är så glad att vi snart ska ses! Han lär mig att älska och att våga visa vad jag känner jag har vågat träda fram mer sen han kom in i mitt liv, jag  tror att ja mognar mer med honom än vad jag skulle göra om jag av själv. Saker som jag inte insåg förut gör jag nu. Har skärpt mig så mycket med alkoholen! Det är bra för då kanske jag äntligen kan må bättre och slippa mina höga värden i diabetesen, det är så skönt att man kan hitta på saker med massa folk och Jonas istället för att festa varje helg som för, visst hade jag säkret kunna dra ner på det själv men inte lika mycket om jag inte hade han. Han är mitt mirakel, det bästa som kunnat hända mig. Visst kan vi ha våra dåliga stunder då vi blir sura på varandra men vi löser det alltid fort för ingen av oss vill bråka! Herregud jag kan lösa problem med en kille och han förstår mina reaktioner på mycket som händer runt omkring! om man bortser från Matilda så är han den som vet mest om mig och känner mig bäst och det känns bra, för han sviker inte mig och han ljuger inte. För lögner är det värsta jag vet, så hellre en sanning som gör ont en att få reda på lögnen senare!


Jag Älskar Dig Jonas <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0