Marabou - "Sensation Yoghurt Raspberry"




Det finns en hel mängd med marabou choklader men jag har faktiskt inte testat så många, men mamma köpte den nya här om dagen så jag va tvungen att smaka. Den smaka på något sätt friskt och mildt, den va god men när man tog en tugga till kände man hur söt den var alltså för söt, så den får både plus och minus. Men på ett sätt kanske det är bra att den är söt för då räcker det med att ta en bit och sen lägga undan resten till senare? Jag tycker ialf att ni ska testa den för den va god så den får 3/5!

Kommentarer
Postat av: Anonym

just det! det har jag ju, ska kolla vilka det är så skriver jag sen :) <3

2009-11-19 @ 14:30:02
URL: http://bunnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0