Studentkryssning!

På lördag smäller det kommer bli riktigt kul tror jag :) Men eftersom jag är duktig på att spilla när jag ska äta ialf då jag har gjort mig fin så kommer jag byta kläder efter maten och då innan ska jag ha det här.


Dålig bild men får duga, linne och tubkjol från Ullared:)


Den här köpte jag billigt på rean 136 kr inte så farligt borde sparat men aja :)  Den är från Gillby och eftersom det är beachparty tema tyckte jag att den passa ganska bra så denna ska jag ha under kvällen.


Dagen efter så hoppas jag på att man orkar vara social och inte alla är tråkiga och sover bort dagen, nåt kul finns alltid att göra även om man inte vill dricka. Men man kan nog vara lite sliten så tog bara ut nåt i garderoben som jag tycker är skönt och det är denna! Enkel med ändå lite party kanske :) Också från Ullared






Imorgon är det fredag helt  underbart, blir först skola sen träna om jag hinner och sen kommer Jonas, gudars vad jag saknar killen! Och på lördag skjustar han in mig till rese där jag säger hej då och då börjar festen :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0