Ont!!!

Dagenb har börjat skit, har ännu ondare idag en vad jag hade igår =/  Jävlla magkatar och halsbränna!! Sen trycker det i bröstet igen och herregud jag är super stressad och har ångest för allt jag måste göra den här dagen kommer vara pissig.  Hoppas att Jonas är på gott humör när han kommer så att han kan göra mig glad, fast det gör han ju alltid :)

Nej usch försovit mig idag igen.. Fast de har ändart mitt schema nu tre gånger om inte mer på två veckor:S Någor fel? Vet ju för fan inte vilka lektioner jag har... Men ska till bussen nu jag och Emil ska jobba med vårat projkete som är lika med = MOTGÅNGAR hela tiden, fy fan... Ja jag är inte så glad idag, men jag kommer bli glad ikväll och imorgon kommer jag vara pepp som aldrig för!

DANSA, SJUNGA, ÄTA MAT, SUPA, UMGÅS, SKRATTA och allt vad vi nu ska göra! PEPPA MINA VÄNNER ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0