Jag måste till Stockholm!

Ja dit måste jag i sommar, kolla aftonblandet nyss för kom på att mamma sa att Solna var i final och den borde ju vara över nu och det va den tyvär, Solna kom tvåa.  Varför bryr jag mig om Solna? Jo för i mitt föra inlägg berätta jag om min morbror och hans bok. Nu är det så att han har en son som är min kusin han är lika gammal som mig, eller jag är en månad äldre ;) Men han har spelat basket sen han var liten och sommaren hösten 2007 åkte han till USA  för att spela basket på  college där men han kom tilbaka efter ett år ännu bättre och ännu populärare och nu har han spelat i Solna, han kunde ju blivit svensk mästare i basket. Så fan att de där Sundsvall skulle vinna, hmm saknar honom ialf, vi hade så kul när vi  väl sågs när vi var mindre och lekte massa :D Har inte träffat han sedan sommaren 2007 och hans syster har jag inte träffat sen hösten 2007 lr nåt? Usch vad länge sen,  ja det blir stockholm i sommar ialf kostar ju inget att bo där (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0