Väntan...

Skulle varit hos Ella nu men bestämmde mig för att åka hem till lambo för att äta och sova nån timme eftersom jag varit vaken hela natten. Jo klockan 24 igår när jag och Carro tänkte hoppa i säng så ringer bagaren och frågar om han och Tommy får komma förbi, så vi tänkte men visst en stund är väl ingen fara, men det blev ingen stund de skjuts mig till skolan i morse och vi sa inte hej då förens då. Så varit vaken hela natten och natten innan det sov jag typ tre timmar? Nee jag kan inte koppla av. Glömmer bort saker jag ska göra hela tiden så nästa vecka är det skärpning för min del!

Men nu är Ella på akuten med sin son, han mår inget bra! Jag är jätte orolig, kan absolut inte koppla av så ska nog ta och plugga. Aaa en fredags kväll men tänker inte sticka någon stanns ifal jag skulle behövas och jag har plugg som måste göras i vilket fall innan måndag, om jag gör det nu kanske jag kan slappna av lite och jag behöver inte åka hem från Jonas så tidigt på söndag.


Men fan riiiing dåååå, jag går i taktet snart tror jag :0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0