Vår?






I helgen har jag varit hos Jonas, han festade aldrig i fredags och då fick jag rycka in för att göra hans dag värd eftersom han bönade och bad om det så mycket ;) Nä de gjorde han inte men han frågade snällt så jag åkte dit :D I lördags tog vi en promenad nere vid stranden sen gick vi upp på ett berg och kolla på solndengången, det var riktigt skönt ute då! Men dagen efter på söndagen då vi vaknade och kollade ut så snöade det! Fy fan vad ledsen jag blev då ville ligga kvar i sängen och somna om igen men det kunde man ju inte för Jonas släkt skulle komma så var bara upp och hoppa och dra på min otroliga charm ;)  Nee nu sitter jag och ljuger så värst charmig vettefan om jag är? mest... Aaaa vet inte vad jag är mest ? men vet något jag vill ha! Eller massor men... Vår är ju något jag borde kunna få nu ialf av allt det jag vill ha. Snart april ju, fast kan ju lika snö då med, vädret är ju allt bra konstigt och sämre och konstigare blir det ju bara och  jag är ju  bara med och påverkar den dåliga miljön när jag sitter och tar massa ström med datorn, dålig är jag men men.


Har hålltimma från 10:10 till 13:45 sen slutar jag 16:30 då blir det träning är hemma en sväng för att hämta tränings kläder eftersom jag inte hade med mig dom till skolan idag. Annars hade jag tränat nu ,sov ju hos Jonas i natt med så orka lr hade ju inte tid att åka hem emellan ^^ Nae nu ska jag plugga sånt som med måste göras men har ju en del faktiskt så psykologi är det som ska göras nu och kanske blir jag ännu mer psykad av allt så får väl se hur jag är i nästa inlägg förbered er för det värsta. Jag är ju trots allt din värsta mardröm ;)







puss på min pojke (:  10/2 <3



Kommentarer
Postat av: Angelica

så söööta =)

2009-03-23 @ 18:17:44
URL: http://angelica-j.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Söta som socker

2009-03-26 @ 20:15:14
URL: http://monstermorsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0