Tradera

Idag när jag skulle söka på bröd på google så kom det upp en liten ruta med texten " bröd från 1 kr på tradera"
Jag börja självklart garva, vem fan vill köpa bröd på tradera? Inte jag ialf :o Ussssschh, men jag och Carro fick oss ett gott skratt :P Sen satt jag och kolla lite mer så säger jag nä det där goda brödet var för dyrt, så säger Carro men va fan sitter du och kollar på tradera? :0 Men gjorde jag ju inte mena bara att det var för mycket ingridienser så att det blev dyrt, haha kul har vi ialf :D Ska baka bröd imorgon så vi har till frukost retsen av veckan, billigare med bakat bröd eftersom det håller längre dessutom godare och nyttigare :D Får väl ge er receptet om det är gott ^^


Precis nu på tvn sa de : Har ni tänkt på att människor inte umgås längre fast de sitter i samma rum, så kolla jag på Carro och börja garva, sant ju ! Jag sitter vid min dator just nu och hon kollar på tv och hur ofta är det inte så i ett hem? Jo väldigt ofta, men på tal om umgås det ska jag göra nu med min fruga, vi tycker om att bo med varandra men skulle vara bra om vi hade råd att köpa lite mer mat också men, aja sparkontot finns ju för min del =/.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0