Ödet?

Igår hämtade jag ut biljetter till filmen jag och mamma ska se imorgon, i skuggan av värmen tror jag den heter ^^ Det är ialf min tredje förhandsvisning  den här veckan :D Men det skuma är när jag hämta ut biljetterna fick jag exakt samma rad och sitt nummer som jag och Fillan hade när vi såg Gran torino i måndags, haha menar finns ju ganska många sittplatser och rader, så lite skumt. Men jag gillar slumpen , för den har ialf för mig många gånger varit posetiv, saker man inte är beredd på bara händer, man ska nog inte tänka för mycket för det är då det går fel. Men rekomenderar filmerna jag sätt!

Grain torino : Handlar om en gammal man som precis förlorat sin fru, han har varit med i krig när han var ung och är därför en ganska hård person. Han har ingen vidare kontakt med sina barn, han bor i ett område med massa kineser. Han blir  kompis med sina grannar, och då händer det massa. Det är både skratt, tårar och spänning. Väldigt bra skådespelare och vilket drama!


Shophaholic: Tjejen vill jobba inom mode och för att få börja på sitt drömjobb tar hon jobb som en skrivare för ekonomi, för att få  in en fot på det stället  hon vill jobba på. Hon shoppar hela tiden och gör sina misstag, hon träffar kärleken och hennes liv förändras. Jag är inget bra på att beskriva filmer, men jag garva massa, den var helt underbar :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tuvan hade jättekul på badet!!

2009-03-12 @ 19:37:39
URL: http://monstermorsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0