Väntan..

Jag hatar den där väntan! Väntar på att Carola ska ringa ( Jonas mor) För när hon ringer är de på väg hitt för att hämta mig och då ska vi åka till Jonas, han är på uppvacket nu!  Jag ringde upp förut och han hade inte fått åka ner till operationen förens klockan 9! Illa de sa ju natten :/ Men han hade fått sova hela natten ialf, hoppas bara han mår bra nu när han vaknar man kan ju tydligen må dåligt efter man varit nersövd och han har aldrig varit det förut. Därför är det extra oroligt nu tycker att det tar för lång tid :0 Det är ju varmt ute med haha jag måste vara blekast i hela Sverige inte varit ute något nästan bara för att jag mår så dåligt  och aldrig blir frisk och idag ska jag sitta på sjukhuset hela dagen, men vad det kommer nya sommrar och nya fina dagar säkert? Nu är Jonas viktigtas önskar bara inerst inne att det skulle regna idag istället för de dagar då jag kommer vilja  och kunna att bada!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj! Men det visste vi ju inte att du skulle:( Vad tråkigt att du känner så, det är inte meningen förlåt!<3

2009-07-04 @ 11:52:28
URL: http://s
Postat av: Anonym

Ja jag missuppfatta nog tydligen datumet:P Men du ska inte med på Harry Potter på Torsdagen då? Finns säkert platser kvar?

Jag vill absolut till dig, det värsta är att jag är HELT pank och då menar jag verkligen PANK. Inte ens en enda krona. Så jag kan ju inte följa med ut på krogen sen=/ men jaja det ordnar sig säkert ;)

<3

2009-07-10 @ 02:53:12
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ajuste tänkte inte på de.. kollade på sf nu och det fanns en plats åtta platser bort från min, men vet ju inte va de andra har för platser så de kanske inte är brevid någon då:/

Jo, det värsta är att jag inte har ett enda öre till buss eller dricka innan, men jag kan ju alltid cykla ;) (fyfan va jobbigt de är o va arbetslös o pank!!) Vilka mer ska komma till dig då?=)

<3

2009-07-10 @ 16:19:10
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0