Sjuhuset igen.

Idag vart det ett snabb besök på sjukhuset  för att hälsa på min Jonas, han ska operera blindtarmen någon gång i natt :/ Är jätte orolig vet att det inte är en stor sak men ändå han är min älskling och jag är rädd om honom! Vill inte att han ska ha ont eller må dåligt, det gör ont i hjärtat att veta =/ Är hemma nu skulle varit i örebro i sex dagar  och inte tre, alltså åkt hem på måndag men det blev idag, mådde inget bra och jag spydde igår :0 Forfarande sjuk efter 3 veckor mamma tvingar mig till vårdcentralen nästa vecka om jag låter som jag gör nu, vilket jag troligen gör, jag låter tydligen väldigt sjuk för alla jag pratat med eller umgåts med har klagat på att jag låter väldigt sjuk, så jävla synd att jag var tvungen att åka hem från Örebro :( Men skulle ändå bara vara tråkig då jag inte skulle palla massa folk, festa eller hitta på saker.  Det är ju också skönt att vara hemma också då älskling ligger på sjukhuset, ska till han imorgon fick bara träffa han knappt 30 min idag för att besökstiden var slut för länge sen, fick bara 5 min men det sket jag i tog min halvtimma och skulle velat stanna längre men pojken måste vila innan operationen ju.. Är vädligt trött på sjukhus besök, ska själv dit på tisdag och innan det måste jag ta massa prover på vårdcentralen och självklart kolla mina förkyldning, inte alls kul. Inte det här inlägget heller men jag tycker ni kan tycka synd om Jonas han har precis börjat jobba så kanske han missar massa? Han har ju bara fyra veckor, det är orättvist:0
Håll tummarna med för att jag ska kunna sova i natt :S :0



Att vakna upp varje morgon och veta att du är min är den bästa känslan jag någonsin känt, och de mornar som jag vaknar upp och du ligger vid min sida är sagolika. De nätter som jag får somna med dig är de nätter som jag känner mig tryggast, då jag inte får somna med dig är inte alls lika underbara. Varje gång vi ses så ler hela jag, och när vi sedan lämnar varandra blir det alltid så mycket jobbigare. För det finns inga dagar då jag inte saknar dig och vill ha dig vid min sida. Jag är verkligen kär i dig, jag trodde aldrig att man kunde känna så här för någon. När mina kompisar kunde berätta om sina killar och om hur det kände så trodde jag att jag förstod, men det gjorde jag aldrig, jag trodde nog aldrig på dem, utan jag låtsades bara men nu vet jag att det de har pratat om finns och det är underbart!
Jag älskar dig min pojke <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0