Hur kan människor bli så fel?




Hur kan en människa gå så långt? Det här är inget ovanligt, att skada eller tortera andra människor verkar ju bli till en trend nu? Jag vågar knappt läsa längre för hela tiden händer hemskare saker. De senaste två månaderna har varit hemska hon therese blivit mördad på grund av ett svartsjuke drama hur sjukt är inte det? Hon var bara 15 år hon fick inte äns fylla 16 :S Mordet i lambohov och jag har träffat han som gjorde det flera gånger, jätte gullig kille, men att han gör så här? Jag har inte fattat det fortfarande att det var han:S Det som hände i Öland? Flera av mina kompisar är i sorg det var deras vän som blev knivmördad :S   De här barnen, helt oskyldiga? De kommer bära med dig sig det här hela livet. På en enda sekund, en enda person kan förstöra hela livet på en eller till och med ta livet ifrån en. Jag kan inte fatta hur vi kan låta Sverige sjunka så här lågt! Något måste göras, alla måste göra något, jag ska göra något, jag ska förändra någons liv, jag ska hjälpa den upp från något svårt, det kommer bli tungt men jag måste för människans skull!


R.I.P  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0