Bara för att jag aldrig kan somna :0





Fullständiga namn: carl, Jonas, Zebastian, Holm

Ögonfärg : Blå

Födelsedag : 20 mars

Har han färgat håret nån gång? : Nej bara med sån där burk färg som går bort efter en tvätt om jag inte minns fel? ^^

Dricker han? : Inte så ofta men händer

Röker han? :  Nej som tur är (:

Vad heter gatan han bor på? Mjo han bor ju på landet så står ju inga gatuadresser :P

Vad har han för mobil? : Sonny Ericsson

Vad vill han bli när han blir stor? : Just nu vill han jobba som lastbilsmekaniker (:

Vad har han för färg i sitt rum? :Ljus blåa tapeter

Har han någon/några systrar? Malin och Tess och dem är snälla :D

Har han någon/några bröder? : Nej :P

Vilken mat hatar han? : Falukorv, som jag gillar så mkt ju :0

Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon? : Köpa en bil är det första han skulle göra :D

Vad brukar han göra efter skolan/jobbet? : Nörda data/tv spel, träna lr träffa någon vän ;)

Vad brukar han göra på helgerna? : Är med mig, lanar, festar, ser på film lr nördar data/tv spel

Vad har han för musiksmak? : Hard style, lite rock lr vad man ska kalla det? Aa mest dunka, dunka haha :D

Vad påminner dig om honom? : En  lycko gåva, för det är han (:

Vad var det första han sa till dig? : Om det menas irl så va det såklart hej ^^

Vad var det första du sa till honom? : Stick dint tön :D Haha vad roliga jag va nu då men nej jag sa hej :P

Vad brukar ni oftast skicka sms om? Allt och inget som man brukar säga :)

Är han beroende av något? : Mina pussar (A)

Vad kallar du honom?: Jonas,älskling och tönt såklart :D

Vad kallar han dig? : Älskling eller chris

Idrottar han? : Gymar :P

Vad har ni gemensamt? :Sjuk humor, omtänksama, oftast samma filmsmaker, lata, bannan chips älskare hm ja du vill inte höra hela våran lista;)

Om du skulle ge honom en present då han fyller år, vilken blomma skulle det vara? : En ros tror jag väl, de tycker jag är finast :)

Gillar du honom? : Ja om jag gör <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :)

jag vet inte än om jag kan på fredag, ska prata med mamma om vad vi bestämde, kanske skulle gå på tomas ledin med henne då ! :/ Men skulle vara riktigt roligt, men jag hör av mig så fort jag vet :)

2009-07-13 @ 02:36:34
URL: http://bunnee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallå, är inte thomas Ledin på Fredagen?? :S

Jag skulle ju dit med min moster då..:/

2009-07-14 @ 00:49:53
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vill ju komma men asså Ledin är ju på fredag :/ jag trode de va helgen efter.. ska ju dit me min moster o familj :/ Förlåt asså tänkte helt fel <3

2009-07-14 @ 22:12:32
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska träffa Stina på lördag, hon har ju vart i magaluf i 3 veckor, så har inte träffat henne på länge :/ .. men vi ska antagligen ut, eller iaf ta en öl på nån uteservering, så kanske ses ute sen iaf isåfall :D

2009-07-14 @ 23:50:02
URL: http://bunnee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, såg att du ringt o skickat sms, men har inga pengar så kunde inte svara. På Lördag ska jag till iväg till min kusin :/ Fan känner mig skitdum alltså. Men som sagt har ju verkligen inga pengar ändå. Vi kanske kan ha en filmkväll i veckan alla brudar och fira dig samtidigt. Vill ju ses! <3

2009-07-16 @ 11:14:30
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: Anonym

skulle visst träffa stina på dan, för hon ska jobba på kvällen. har lovat bines moster & kusin att följa med till dom på kvällen sen:/ .. men som bine sa, vi kan väll ha nån filmkväll lr nått nåndag i veckan ist? :) kostar ju inte lika mkt heller :P ..

2009-07-16 @ 15:44:42
URL: http://bunnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0