Fynd!

Idag var jag på stan med mamma för att kolla lite saker angående pengar oh aja, så åt vi buffe på ming palace. Första gången för min del men gott! Så folk ät lunch buffen för 84 kr på ming palace i linköping! Ingår dricka också och massa olika sorters thai rätter :) Så nu har jag gjort reklam för det med ;)
Sen skulle vi på bio vid 16, hade två bio checkar såg allt flytter, sjuka människor men den var bra :)
Men det jag skulle komma fram till var att jag hann med lite shopping på gina också! Har bara två par jeans som är hela och som jag inte tycker är för osköna! Så behövde ett par till, hitta ett par för  299 som kostat 499 innan, en lång t-shirt som kosta 49 kr och som kostat 99 innan. Sen två par leggins, ett par tunnare och det andra tjockare båda för 79 kr. Hade kvar pengar på presentkortet, och allt detta gick på 457 hade 279 kvar på presentkortet så det enda man fick betala var 178 kr. Är inte det ganska bra med att köpa på rea? :D Det gör jag ofta, jag är ialf nöjd :D


Jeansen


Legginsen



Tröjan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0