8 dagar i Irland

Igar va det praktik.,sen gick vi bara farbi affaren far steff behavde mat till att ta med sig till paktiken, her ater man ju inte lunch med barnen, de flesta ater makor och chips:S Men inte vi, finns ju en del annat som tur ar :D Sen vart det hem far att slappa  varken jag lr Steff va sa pigga. Idag vart det farbi stan en svang, steff skulle fixa lite goda youghurtar vi hittat i en affar, och jag hitta en present till Matilda :) Vet vad jag ska kapa till mamma med, om jag inte andrar mig tror jag aven vet vad jag ska kapa till Karin, kom pa nu att jag skrivit att mamma fyller den 30 fast hom fyller 31 haha mitt minne :D Blir mkt stan, men sa stort sa man hittar alltid nya gator och affer att ga pa :P Kapt vykort idag med eftersom folk tjattat om de fast jag har inne pa datorn, sa jag sviker inte, va lugna :D Prata med mamma igar och hon beratta att Sandy har sitt gosedjur hon fick av mig i julklapp med sig hela tiden, sen ropa jag pa henne och hon pussar telefonen!! Men hund ar det besta som fnns goosh vad jag elskar och saknar henne ! Oh idag prata jag med Tuvan lr hon sa hej 3 ggr, sen fraga jag om hon busa med mamma far mamma ar der, da sa hon ja! Da sa jag att hon inte fick gara det men da sa hon bara hej da, hahah jedrans unge och leo satt bara och garva i bakgrunden, ja tank att man kan sakna sa manga och sa mycket. Saknaden ar la mitt problem som jag har her:P Darfar jag vill ha fredag slutar tidigt sa vi ska ut och ata sen bringas det fest, ska bli kul :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill me te irland, låter fan skoj..

Btw, du som gjort bloggdesignen?? Om du har det får du gärna hjälpa mej med min haha :P

Pussen pp babe

2009-01-21 @ 22:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0