16 dagar i Irland

Och bara 12 dagar kvar, tiden gar far fort ibland kanns det som. Kanns som vi inte gjort sa mkt och man missat massor men vet helller inte allt man skulle gora. I stan ar det ju mest alkohol, shopping och museer och konst och antika grejor intreserar mig inte :S men igar va vi ialf pa college, fick kolla runt lite och vara med pa en lektion, prata med massa trevliga menniskor:) Ska dit pa fredag igen da de har oppethus, ska bli kul :D Synd bara att vi inte fick komma dit tidigare sa vi kanske kunnat haft hela tiden pa oss att lara kanna mer folk:P  Idag blev det stan ialf, behavde inhandlas lite mat oh sa, fynda smycken och smink :) Men jag borde endast kopa mat far har inte rod att slosa men det ar ju de jag ar best pa sa far ha mina skulder till mamma om hon inte vinner en miljon sa hon bjusar :P Men knappast :( Blir att ta pengar fran sparkontot om hon inte vill lana ut pengar en langre tid, aa det har hart att inte fa mer pengar en studiebidraget ibland :P Imorgon ska vi aven interjuva sa vi far svar pa manga av fragorna som skolan bett oss ta reda pa, nee aldrig slipper man laxorna heller :P Men anda sjukt mkt slappare har vi ju her :D

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej Kristin,

Det verkar som om du(ni) trivs och det känns ju jättebra. Vad bra att ni har fått vara med på skolan. Hoppas att ni har lärt känna några ungdomar som ni kanske kan fortsätta att ha kontakt med. Nu har ni inte så många dagar kvar i Dublin, men jag hoppas att ni tar med er många intryck hem.

Hälsa Stephanie och ha det bra/Kerstin

2009-02-03 @ 15:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0