Sportlov :)

På söndag har jag  varit hemma i en vecka redan och man har ju hunnit med en del :D Har umgåts med Johan, Matilda, Larsson och Jonas. Varit barnvakt och hjälpt Angelica att flytta, Kramat saknat folk i skolan, har pluggat. Träffat min gudson  och Ella åh Dille. Hade en jätte bra kväll med brudarna igår. Umgåts massa med Emil. Skrattat en massa och ja varit en bra vecka :) Nu ska jag klä på mig ska till nina. Vi ska fixa lite sen ska vi festa, bli nog krogen på kvällen. Sen ska jag ringa min kära pojkvän som får vara min fyllechaffis åt mig denna kväll så ska v hem och sova hos han :D Stannar i motala på lovet, vet inte om det blir hela men. Vill ju träffa Jonny, Aaron och Nina massa också, sen vill jag ju vara med Jonas såklart :D  Men om ni vill ses hör av er veckan efter så kan vi hitta på något :D


Peace and love ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0