I motala (:

Sitter hos Nina nu i Motala, i lördags när jag gick av bussen möttes jag av nina och annat folk. Vart att köpa dricka och sen hem till nina för att äta romantisk middag, bestående av makaroner och köttbullar, hahaxD  Sen blev det att göra sig iordning och senare börja folket komma. Vart ingen krog men en jävla fest, sjukt mkt folk  en alldeles för liten lägenhet och en för full Chris :P Hade ingen koll på klockan men nina den jäveln tog min mobil senare under kvällen och ringde Jonas för att meddela att jag var full så helt plötsligt var han här. Haha jag fatta inget men vi stanna ju kvar och åkte la hem framåt halv 2 så kvällen var grymt lyckat, lite mindre kunde jag väl ha druckit men, men :) Igår tog jag och Jonas det bara lungt, skönt :D
Men nu är jag hos Nina eftersom Jonas kompisar skulle komma ikväll och lana och de ska göra de till onsdag! Så himla tråkiga är dem, jag vill inte var med :0 Så är hos Nina till onsdag sen får Jonas komma och hämta mig så det så :D Fast hade ju ändå tänkt vara med Nina så då är jag det nu :D Hon är och fixar lite nu men jag är slö och stanna kvar :D Får se vad vi hittar på ikväll ^^

Jag älskar sportlov :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad söt du är!

Kraaaaaam.

2009-02-17 @ 19:21:20
URL: http://monstermorsans.blogg.se/
Postat av: Nina

O M G , that is old haha :D

Svar: haha ååh vad man var annorlund då, bara mitt sätt att skriva ^^
kristin samuelsson

2014-04-09 @ 00:49:46
URL: http://www.nattstad.se/ninusminus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0