Hemma från Irland

Blir en snabb genomgång om vad som hänt:)

Dag17 Var i phoneix park jätte fint men den var tyvär stängt, så kolla vi runt där lite :)

Dag18 Åkte till colleget för att de hade öppet hus titta runt lite, sen fixa vi biljetter till matchen vi skulle gå på dagen efter. Sen  vidare till en pub för att ta några öl med jobbarkompisarna mycket trevligt :)

Dag19 Åkte till crocket park för att se galick fotboll. där de hade vanliga mål, men körde även med rugby mål. De fick både springa och sparka på bollen kul, Sen efter vart det massa fyrverkerirer och musik. hela stadion lyste upp, jätte fint! Sen gick vi hem till Selina där det bjöds på mycket skratta!

Dag20 Åkte hem från selina och bara tog det lungt man var ju inte så pigg :P

Dag21 Praktiken sen stan en sväng handla lite mat och posta kort:)

Dag22 Efter praktiken åkte vi till en mysig och fin by, det var en fiske by howht heter den, men va skit väder så det förstörde njutningen som man annars skulle haft :(

Dag23 Efter praktiken åkte vi till malahaide, hitta ditt vi skullle efter en jävla omväg, men gick i en jätte fin skog lr vad man ska kalla det sen var slottet och trädgåden stängt, de som vi ville in i .Men fick ju ialf se det!

Dag24 Åkte hem från praktiken på eftermiddagen för Steff mådde inte bra så vart en lugn dag bara. Men vi fick åka taxi hem och praktikplatsen betala det, jätte snällt!

Dag25 Sista dagen på praktiken, fick ett kort och ett armband av dem! Jag köpte blommor och choklad till barnen, börja nästa gråta när alla stod och kolla på mig när jag fick presenten och sa hej då, kommer sakna vissa, vart lite kram kalas. Sen gick jag till en park där barnen brukar leka i tog kort och bara satt där en stund, allt kändes sorligt sen vart det en hemma kväll med pratstunder och film.

Dag26 Jag mådde kasst så vart att packa och bara ta det lungt va uppe hela natten med Sue. Kolla filmoch snacka sen vid tre på natten slank det  ner en öl :p

Dag27 Idag och sista dagen taxin kom vid fyra krama Sue hej då, börja nästan gråta igen. Vi fick geneius glas och dricka sen choklad med oss hem från henne. Värsta söt måste skicka nåt till henne sen! På flygplatsen vart jag arg, jag hade två kilo övervikt och vad händer inte? Jag får betala 300 jävla spänn för det:S Tur hade Steff pengar så jag kunde låna! Sen när vi väl är i Sverige dör jag, lr aa typ mina nålar var slut:S Så kunde inte få i mig allt insulin hade bara en kvar som var böjd typ :S Så när jag kom hem kunde inte mitt blodscoker mättas för att det var så högt, så ingen bra dag direkt och inte har jag mått så bra. Men glad ändå telefonen har ringt sms har kommit, msn har varit i fullt gång med folk som skrivit har läst folks bloggar och kollat bdb.

Haft det jätte bra i irland kommer sakna en hel del, ni får fråga om ni vill veta mer kanske skriver mer sen och bilder kommer upp på bdb!

Imorgon blire att plugga fixa lite och sen kommer Jonas, sen ska vi över till Matilda och vara med henne och Johan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0