Emil och jag på msn ;)

Vi bara älskar att vara snälla mot varandra och att prata om lustiga saker :D

- suundman säger:

jag kan gärna kasta dig i en container

Chris säger:

nää vr det ?

- suundman säger:

en kul grej?

Chris säger:

nee det luktar ju äckligt

- suundman säger:

du vänjer dig nog efter ett tag

Chris säger:

nee men jag tänker ju inte stanna där

- suundman säger:

vem.. vi kan bära in en säng åt dig m.m. så du känner dig lite som hemme

- suundman säger:

hemma

Chris säger:

mjo om jag får ha jonas där så kan jag väl stanna

- suundman säger:

haha jaadå.. han kan vi säkert spika upp på väggen ;D

Chris säger:

hahha nee du får inte spika upp min pojkvän på väggen

Chris säger:

han ska ju vara vid mig och jag ska inte heller upp på någon vägg

- suundman säger:

tråkmåns

Chris säger:

haha men man vill väl vara nära sin kille lr ?

Chris säger:

i så fall kan vi ju

Chris säger:

spika upp dina snus på väggen

- suundman säger:

jaa, men om jag spikar upp jonas på väggen så är han ju nära dig.. då är han alltid hos dig

- suundman säger:

jaa. spika upp mitt anus

Chris säger:

men han ska hålla om mig inte vara på en vägg

Chris säger:

vad då anus ?

- suundman säger:

du sa att du skulle spika upp mitt anus

- suundman säger:

spela inte dum chris

Chris säger:

din tönt

- suundman säger:

mes

Chris säger:

jag vet vad jag skrev

Chris säger:

jag är inte full nu

- suundman säger:

varför spelar du dum då?

Chris säger:

men emil jag spelar inte, jag är ju dum

- suundman säger:

mjo en av de absolut trögaste jag känner

Chris säger:

jag vet, och det är ju underbart att jag är de

- suundman säger:

hahaha jaa

- suundman säger:

neevars =)

Kul har vi ialf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0