Det suger !

Ja jag säger som Jonas, det suger... Jonas skulle komma till mig idag men nu är han hemma och mår dåligt :( Jag kanske åker dit ikväll om han mår bättre, hoppas på det för jag saknar honom :( Jobbigt att man bor en bit bort från varandra, tar ju en timma med bussen från resecentrum och sen ungefär 20 min till om man ska ta buss hem lr 15 med bilen om man ska hem till han och man slutar ju så sent i skolan så tränar vi båda och jag har massor läxor och nu en lägenhet att sköta också.. Aa så helgen är räddningen. Men samtidigt som det kan vara jobbigt att vara kär för det är ju jobbigt när man inte är med varandra så tycker man ju om när man får vara hos sin kille. Ja men jag är ju då hellre kär och bara får träffa Jonas på helgerna än att inte ha han alls, det är så det är :)

Jag måste skaffa bilder på grabben,jag lovar han ser inte lika trög ut på alla bilder ;) Aaa jag är alltid lika snäll mot  han och ger han mina underbara komplimanger (A)


Jag kan faktiskt vara snäll i andra stunder också ;)

Hatar att lämna dig och att inte ha dig vid min sida, det är svårt att ta farväl
och att vara isär. Tack för att du lyssnar
på sånt du igentligen inte borde förstå .
Tack för alla stunder du ger mig.
Du är speciell för mig, helt underbar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0