Färgat håret och klippt mig!

Idag var jag på John bauer skolan där min Nathalie går frisör så fick vara hennes hårmodell då hon klippte bort mina slitna toppar och färgade mitt hår brunt och så blekte hon även en blond slinga :) Va brunhårig i många år men sommaren 07 orka jag inte med utväxterna som blev så då vart jag blond. Men har färgat lite mer ändå färga lite mörka blondare slingor under våren 08 sen så gjorde jag några bruna slingor föra  hösten och för ett tag sen färga jag underhåret brunt. Men nu är hela håret brunt om man bortser från slingan då men jag trivs i brunt :)
Och Nathalie är så DUKTIG!









Kommentarer
Postat av: Caroline

Och du är lätt snyggast <3

2009-12-17 @ 18:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0