Tjejer kan skräma mig!

Det finns vissa tjejer som skrämer mig för att ja de äcklar mig på något sätt. Hur ska man säga? Jo hur de skriver om saker och ting på deras bloggar hur de klär sig och sedan tar kort på sig själva och lägger ut på internet. De är pinsama, och NEJ som dessa tjejor tjattar om jag är inte en avundsjuk fjortis, jag blir bara chokad över hur tjejer kan vara och tänka det bara skrämmer mig och jag tål det inte aa ni kanske fattar bättre om ni klickar på den här länken  http://kajsanihlens.blogg.se

Inte kollat så speciellt mycket på vad hon skriver  men såg att hon skrivit att hon ångrar att hon vikit ut sig att hon bara ville ha uppmärksamhet och att hon tar kort på sig själv när hon är halvnaken och då är det bara för att hon är deprimerad. Men  det jag inte förstår är varför hon forätter utan bara skriver på sin bdb mer bilder om ni läser bloggen, Jag tycker då det verkar som hon tycker det är kul men ja jag känner ju henne inte.. Aa såg att det fanns lite bilder på hennes blogg så kolla den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0