Lurade ni någon?

Igår var det första april och det är ju då man ska bli lurad eller lura någon? Så nu undrar jag vart nu lurade eller lurade ni någon?

Själv tycker jag att det är svårt att hitta på något som är kul man vill ju inte såra någon så igentligen vad är ett bra skämt?
Jag lurade Jonas med ett tråkigt skämt men jag gjorde honom ju lite nervös ialf så här gick det till.

Jag och Jonas smsar varandra..

Jag: Du kanske blir sur nu men.. Jag och Emil drar till spanien på söndag. Vi ska hälsa på mina kompisar. De har en vår festival där nu så vi ska vara dansöser och Emil ska jobba i resturangen. Men är ju träning en vecka sen håller festivalen på en vecka och sen ska vi roa hos en vecka så vi är nog där i tre veckor. Kommer ju pugga där och bor ju gratis och allt:)

Jonas svarar efter ett tag: Hahah nu va du ju rolig bara för att det är första april. Sluta skrämmas så!

Nu ville jag ju se om han ändå kunde gå på de så jag försökte igen..


Jag: Va? Älskling jag ska åka. Jag trodde första april var imorgon?  Oj vilken koll jag har. Men jag lovar kommer att ringa dig och till och med att skicka ett vykort.

Jonas: Va:0 Okej :( då får du ha det så roligt i spanien då..

Jag: Du blir väl inte sur? Jag kommer ju att sakna dig massor fattar du väl..

Jonas: Nee blir inte sur, tycker bara att det är väldigt tråkigt att inte få träffa dig på 3-4 veckor=/

Nu visste jag att han trodde på mig så jag kände mig dum..

Jag: Haha min älskade kille.. Jag är så dum ;) Jag ville skoja lite mdn visste inte vad jag skulle skriva å april april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill:) Nu vart du rädd va?

Jonas: Inte först, men vart det sen:P Elak du är ;)


Ja nu vet jag ialf att det är väldigt lätt att lura i honom saker, tur att han vart rädd då så jag vet att han skulle sakna mig, höhö xD

Kommentarer
Postat av: Martiinaah

Jo de med =D haha men mer att han åker in faktiskt . är han kapabel till att slå 3 tjejer så är han kapabel igen :P

2009-04-02 @ 14:54:37
URL: http://martiiinaah.blogg.se/
Postat av: Martiinaah

Jovars, och de förtjänar han :D

2009-04-03 @ 07:24:27
URL: http://martiiinaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

SÖTUNGE klart jag vill träffa dig och det låter skitmysigt med bosses glassbar! Men du behöver inte bjuda mig! Vi får ses nåon dag på lovet =)



PUSS<3

2009-04-03 @ 13:17:05
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0