Låt mig dö för en stund.

Sitter i skolan och försöker jobba men har absolut ingen ork... Ska skriva sex sidor på historian.. Det ska skrivas om Winkongressen, nationalismen, napoleon, landsbyggd i förändring, den industriella revulitionen, och politiska förändringar och folkrörelser. En sida om alla de saker plus en sammanfattade reflektion på det hela, fick det idag ska vara klart om en vecka...

Psykoscialt arbete har jag en uppgift på fem sidor som ska skriva men den skjuter jag undan nu den ska vara klar den 19 för att lämnas in och redovisa, skriver om kriminalvård så nu är det plugga sönder sig i historian plus  massor annat jag har att göra!

Ska klippa mig om 15min, inte gjort det sen oktober :0 Sen en promenad hem, för att försöka väcka hjärnan så jag kan plugga massor när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0