Dåligt är det!

Att påsklovet är över alltså och att jag inte uppdaterat min blogg fast har inte haft tid att sitta vid datorn varit med Jonas och gjort massa saker varje dag :)  Men jag kan ju berätta om vad som hänt så ni har lite koll på mig ;)


Söndag: Vi åkte till Ikano för att leta Jeans till Jonas, han har ju inga bara mjukis annars men vi hitta ett par fina på H.M för 399, ett bra pris för ett per fina Jenas, sen kolla jag i massa affärer i hopp om att kanske hitta en studentkläning men nae ingen jag ville ha från en vanlig affär men självklart hitta jag massa annat fint, men vart lite ledsen när jag inte kunde köpa det. Men Jonas tog tag i ett linne och en kläning jag prova på gina, varför prova jag äns? Jag gjorde det och han gick och betala fast han inte fick!  Den lille skit ungen men glad vart jag men vill inte bli bortskämd ju :O


Så här ser de ut :)





Tisdag: Jag städa mitt rum slängde massa onödigt skit, och det ska städas mer när jag får tid! Sen åkte vi till Motala och hämtade upp Nina och Larsson sen åkte vi ner till en sjö som ligger där Jonas bor och grilla, lr det gick ju inte så bra jag och Nina sprang mest runt och lekte så efter en misslyckad grillning åkte vi hem till Jonas och åt lite sen kollade vi på skräckfilm och Nina var ju bara lite rädd och skrek, haha :)

Onsdag: Vi åkte för att hämta Nina sen vart det en tur i Motala staden, de har ju så mycket affärer, lr inte ;) Sen hem til Jonas och kolla skräckfilm igen :) Bättre film den här gången men minns inte namnet på någon av dem tyvär :(

Torsdag: Vi åkte till norrköping hem till Jonas mormor på påskmiddag, jag fick ett påskägg med lite godis i så gulligt :D Så var hans släkt där, fast de hade jag ju träffat innan då de fira att han fyllt, en av han morbröder älskar att retas med mig för att jag är blond :P Tur att jag inte är blyg och kan retas tillbaka ;)


Fredag: Vi gjorde inget specielt vad jag kommer ihåg eller vi tog en tur med bilen och Jonas visade runt mig lite på landsgbyggden lite mysiga badplaster och ett mysigt cafe, det är faktiskt fint på landet säskilt nu när det är varmt. En annan upplevelse en att se skiten växa här i lambohov ^^

Lördag: Satt ute på studsmattan och myste på dagen sen på kvällen åkte vi till lkpg för att vara med Irini och company. Satt vid stångån med våran lilla brassa och skratta och prata, kul va det :)

Söndag: Påskmiddag hemma hos mig:)

Jonas skulle lära Tuva att blåsa såpbubblor men hon åt upp såpan mer en vad hon gjorde bubblor av den ;)

Vid fikat var leo verkligen på bushumör stoppa hela munnen full med macka och godis sen kasta han en macka på mattias och garva, hahaha ingen kunde ju annat en skratta åt han och man bara såg hur ungen trivdes :P





Måndag: Sista dagen på påsklovet och det känns verkligen jätte jobbigt ärligt så blir jag lite ledsen, tror ingen fattar hur mycket jag otrivs och hur mycket jag hatar skolan och kom inte och säg att det snart är slut! För just nu känns student bara jobbigt eftersom jag vet att det krävs massa pengar som jag inte har och jag vill inte låna massa och jag vet att jag får skylla mig själV att jag inte kunde vara starkare och gått i skolan ordendligt. Men kom inte heller och säg till mig att det är förståligt att jag inte orkade när allt hände, för det är mitt fel att jag inte går ut med slutbetyg! Men aja nu ska vi inte prata om det. Tjäna åtminstone ihop 200 kr idag, städa och tvätta bilen idag,  mamma brukar inte erbjuda pengar när jag hjälper till men tror hon fattat hur desperat jag är efter pengar nu så hon var snäll och hjälpte till :D Sen grilla jag och Jonas på kvällen gott va det :)



Sen vill jag säga en till sak.. Hoppas ingen tycker jag skiter i just dig bara för jag skaffat kille. Anledningen är att många av mina kompisar festar på helgerna och nu är studenten nära som sagt och jag vet att jag sagt det förut att jag inte vill spara men jag måste ju om jag ska ha nåt örre kvar att anväda i sommar, det är därför jag inte är ute på helgerna.  Jag har heller inte råd att göra sånt som kostar, men om ni vill ses är det ju bara att fråga även om jag skulle vara med Jonas så hänger han mer en gärna på och träffar mina vänner..  Om ni tycker att jag är med han för mycket så får ni väll säga till för jag tänker inte svika er för honom, jag vill ju kunna ha kvar alla såklart! Aaa va bara tvungen att skriva det för jag är ju lite rädd att jag alltid ska svika någon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0