25 sanningar om mig!

Jag ska försöka att berätta sånt som få vet bara för att  ^^


1. Kan få stora utbrott och ta sönder saker ( ni som sätt dispalyen på min mobil vet)
2. Är nästan jämt stressad.
3.  Är lat.
4. Begär mer av mig själv en vad jag kan klara av.
5 Älskar våran hemma gjorda smörgåstårta.
6. Har mycket ångest.
7. Tycker det är jobbigt att sminka mig.
8. Har svårt att hålla i pengar.
9. Vill jobba som programledare.
10. Känner en stor längtan till att snart slippa min klass!
11. Ångrar att jag inte tog mer vara på tiden när jag gick på Berzan.
12. Gråter lätt till program som extrem home makover.
13.  Har svårt att berätta  mycket personliga saker för alla förutom för Matilda.
14. Är lite små avis på vissa kompisar för deras umänge till familjen.
15. Dricker hellre "fin dricka" t.ex smirnoff ice en öl igentligen.
16. Kollar väldigt sällan på tv knappt en gång i veckan.
17.Är beroende av datorn.
18. Kan sitta och små skratta för  mig själv, när något är kul.
19. Saknar innebandyn JÄTTE mycket.
20. Blir irreterad på folk när de alltid tror att man bara ska ta hand om skitungar för att man går barn&fritid och de tror att det inte finns andra möjligheter.
21. Försöker planera så jag ska hinna med massa skaer men är duktig på att skjuta upp allt.
22. Vill ha en husvagn igen så man kan åka på semester med kompisar.
23. Kan försvinna bort i min egna värld i bland och tänka tillbaka på tragiska saker som hänt.
24. Mår dåligt över att jag inte kan hinna med att finnas till för alla kompisar alltid.
25. Salta ess är typ mitt favorit godis.



Gör det här du också så kanske man får veta nya grejor om dig ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej alltså jag, steffi och malin hade tänkt komma till dig först för martina och dom hade ju redan bestämt me timmy o michelle och dom kunde ändå inte förrän efter klockan 21:00 och då skulle de ju va onödigt att åka till dig och vända typ.. Men vi hade i alla fall tänkt att åka till Tim o michelle efter vi vart hos dig eftersom vi trode att det var massa flera som skulle komma till dig typ din kille o så och att ni skulle till krogen sen, kanske fått om bakfoten ;)?? Saknar dig med<3

2009-04-28 @ 12:34:01
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kan ju prata med steffi med

2009-04-28 @ 21:22:01
Postat av: 26.

26. Har en väldans problematik med särskrivningen ;)

2009-04-28 @ 21:44:38
Postat av: Anonym

Ja men det får du ju prata med tim och michelle om, kan ju inte jag avgöra. Tala gärna om hur det blir sen för det är ju imorgon.

2009-04-29 @ 09:10:31
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0