Sjuk och då menar jag sjuk!

Jag mår verkligen inte bra, igår när jag kom hem somna jag runt en fyra? Vakna vid 21 då jag åt lite såg tv och tog ett bad sen vid en 23 somna jag och vakna 12 idag och mår fortfarande lika kasst. Nog för att jag har ofta ont i huvudet  och oftat åker på en förkyldning i månaden, men så här dåligt som jag mår nu har jag inte gjort på länge, halsen värker så jävla förbannat huvudet känns som det ska sprängas,  av febern kallsvettas jag  och hela kroppen gör bara så ont. Inget hjälper. tagit panodil,inprem, druckit varma drycker, klätt mig varmt, sovit, vilat, ätit vanliga halstabletter plus såna där strarka man får av läkare sen antibiotikan jag fick av läkaren för örat, örat är väl det enda som är något bättre. Ja jävla klagoinlägg men jag är trött på att missa träning,skolan och vara med mina kompisar jag har vart sjuk i snart två jävla  veckor :S Fast det har bara blivit värre hela tiden..





Varför kan jag inte  bara bli frisk och bli lika glad som jag är på denna bild? =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0