Plugg

Denna vecka har jag hunnit med att göra klart historia arbetet  där jag skrev om hur människorna hade det på antiken det har jag  lämnat in, läst ut boken kirre och svarat på frågor, inte alla men nästan.  Skrivit om varför just jag ska få åka utomlands  men har redan ändrat mig så ska nog göra om lite det jag skrivit eftersom vi fick helt plötsligt en vecka tilll på oss att skriva det. Två pyskosociala arbeten ett som handlar om vad jag har med i min ryggsäck  som lämnats in och  ett annats som ska lämnas in imorgon, det handlar om en film vi har sett så skrivit och svarat på frågor på de och uvecklat oh så. Arbetet på interantionella, då jag blir förbannad för en lärare gav fel info till mig! För två veckor sen va jag inte med, då de gick igenom arbetet föra veckan fråga jag vad de handla om hon sa att de skulle va klart til denna onsdag, men helt plötsligt är det ändrat och ska va klart inom två veckor, plus att det va nya grejor hon visst glömde säga föra gången som va bra om man skrev om, så måste göra om en del och tilläga, men har ju kommit en bit på väg för att jag igentligen var klar skriver om irak och interjuvat en som bott där, kollar millenimålen hur statestiken är på spädbarnsdöd, sjukdomar osv, reflektera information om landet och blabla. Svarat på frågor inom matlagnimgen handla om bröd, mjöl och produkter.

På lördag och söndag måste jag plugga till religon provet vi har på judendom fram till höstlovet vet jag redan nu att jag har en så länge  minst ett prov lr ett arbete att göra i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0