Innebandy =/

Min innebandykärriär ser just nu ut som att den är över. Jag har inga pengar för att betala bingolotterna eller medlemsavgiften. Jag vill inte gå in på varför hit och dit men ibland är det extra svårt bara att klara sig med pengar......
Jo jag kanske skulle kunna få jobb, men orkar jag det? Jag vet inte jag orkar knappt med skolan och nu börjar läxorna och proven komma, varje dag blir viktigare och viktigare. Jag vill klara av både jobb,kompisar, läxor, och innebandy men tack vare all skit är det svårt, det är trasigt nu och ja jag är ledsen för jag vill spela innebandy nu inte så att jag vill åka ända till jönköping kanske, men här runt om i närheten träffa tjejorna köra match och ha kul , inte på fullaste alllvar som i A- laget mer lagom som i B,  men just nu ser det ganska dystert ut, men tack  för den här  tiden jag fått haft med er gänget! Det har vairt kul :)



Och jag är fortfarande inte frisk, nu värker örat igen och hostan och halsen gör ont och jag är bara ledsen, fan då :(

Jag saknar mormor hennes ord va de enda som kunde nå in .......

Kommentarer
Postat av: Angelica

DU SKA INTE SLUTA MED INNEBANDYN! Det löser sig tjejen...

2008-09-13 @ 22:56:43
URL: http://angelica-j.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0