Funderar

Nu sitter jag här på kvällen igen och funderar alldeles för mycket igen! Borde börja skriva min apu grej om varför just jag ska få åka utomlands! Men jag får inte till det, men jag måste, sov när jag kom hem från skolan idag och jag vill sova nu med, borde plugga har plugg men får fixa lite imorgon men apu grejen tror jag skulle va klar tills imorgon vågar inte chansa med att vänta, måste göra allt för att få åka!


Jag vet inte, men om ni hade en historia att berätta som kanske skulle kunna hjälpa andra att förstå och inte ge upp, kanske göra dem starkare för de skulle förstå att de inte var ensamna, skulle ni berätta då? Jag har börjat tänka ganska mycket på de här de senaste dagarna, jag har min historia, inte för den är slut en men om det som varit hittils, ingen vet om den, få vet knappt något överhuvudtaget ialf inte sanningen men om jag skulle kunna hjälpa någon om att kanske berätta hur jag klarade av allt och hur jag står här en idag och inte gett upp kanske jag borde börja berätta, anledningen till att jag börjat tänka är att jag ser andra inspiera andra människor genom att berätta sina hisorier men jag vet inte, inte ens mina två bästa vänner vet ju någonting, vissa historier kanske man inte ska tillåta att berätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0