Det tar sig

Nej ingen sömn i natt, har inte kunnat sova prg av att jag har ändå ondare i örat nu, nu verker det verkliiiigen! Ja och kliar, jag brukar alltid ligga på vänstersidan innåt väggen men det gick ju inte gjorde ju massa ont i örat, har ingen feber men har tagit pandodil igen, jaja jag vet att jag tar sån skit för ofta.. Men tur att tv finns har kollat på tv hela natten massa sjuka komedie serier och så såg jag även filmen "eva och adam fyra föddelsedagar och ett fiasko"  ingen favorit men jag har den hemma och kände bara för att se något gamalt, så den vart den utvalada! Men nu är klockan snart kvart över 6 då jag skulle vaknat igentligen, ska väl klä på mig och sminka mig sen äta frukost, är faktiskt hungrig, sen går bussen om en timme ungefär slutar klockan 15 idag, får se hur jag mår då men som jag mår nu måste jag nog skippa träningen, fan jag som skulle satsa nu men aja vi får se vad jag orkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0