Bravo (Y)

Nu har jag gjort en del på de internationella arbetet, där vi ska skriva om ett land, om hur det är med sjukdomar, fattigdom, arbetet, jämstäldhet, dödsantal osv. Utveckla det och jämför med millenimålen sen ska v intertjuva en från det landet, jag skirver om Irak och ska interjuva en kurd,  så ska fråga lite och ta reda på mer fakta, och utveckla det sen är jag klar det ska vara inlämnat till onsdag så de hinner jag. Sen på svenskan skrev jag precis klart min uppsats på romnatiken skulle skriva mint 400 ord jag skrev 434 så lite mer ialf :) Skulle vart inlämnat igår men aja nu är jag klar ialf, sen på pyskosialt arbete skulle vi skriva om vad vi hade med i våran ryggsäck, som uppväxten. hur föräldrarna var, hur det va med kompisar och trygghten, vilken hjälp och bemötande man fick, mitt va nog ganska negativt men så blir det hade skit lärare och en skit start från skolan tyvär, berzan och sjuan räddade mig! Men man skulle ju vara ärlig och inse själv vad man hade med sig och vad man lärt sig av de så. Nu har jag ett historia arbete kvar ska analysera och ta reda på lite mer fakta, ska vara klart på tisdag och har ju måndags lektionen på mig med så det ska med hinnas, sen i torsdags när jag plugga så läste jag till och med tre kapitel och svara på frågorna, just det måste skriva en liten uppsats typ om varför just jag ska få göra min  apu utomlands, det måste vara klart till onsdag med men det får fixas i veckan, för nu ska jag äta sen åka till Ella och fixa interjuven också!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0