Beslutsångest

Ja beslutsångest för allt har jag då alltid haft med mig. Redan som liten kunde det ta upp till 15 min för att bestämma mig för en jävla glass, okej det här är inte samma sak, men ni hajar poängen? Nu äre innebandyn som är störrsta grejen, ska jag stanna lr inte? För jag kan inte hålla på som jag gjort vara med på några träningar inte komma på ett tag och sedan vara med igen. Antaligen är jag med eller inte, jag har kul jag gillart men sen hatar jag det samtidigt, varför älskar jag och hatar en sak samtidigt? Kan det bero på sjävfortorendet ? Att när jag gör minsta fel, som jag igentligen tycker att jag gör hela tiden så tappar jag suget? Jag blir så jävla förbannad rent ut sagt när jag inte vet vad jag vill, ena dagen är det yes innebandy träning andra dagen är det jag pallar inte! Jag måste  bestämma mig men ska fan ta och träna nu några gånger vara med på lördag och ha skoj med folket, sen får jag se hur det blir... Sen är det där med att jobba jag som tjattat och gnällt om att jag vill jobba, nu jag har ingen energi känns det som, jag vill jobba men  då kommer jag få ännu mindre tid med kompisar och innebandyn får väl också skippas då ibland, för Angelica sa att det behövde någon på nordstat lr vad de heter och de är väl 3 kvällar  i veckan antar jag,  min bine jobbar ju där men jag vet inte, jag skulle behöva en coch typ haha som hjälpte mig med lite saker, få lite klarhet i allt..:)

aja usch längtar inte till imorgon jag orkar inte bråka, fan ......

Kommentarer
Postat av: Angelica

Klart du ska spela kvar =)Jag kan vara din coach!

2008-09-02 @ 23:00:39
URL: http://angelica-j.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Börja jobba där :P man behöver bara jobba 2 kvällar i veckan och så får man 78 kr/timmen... inte världens roligaste, men de funkar



Btw..Saknar dig var 100 år sen ju<3

2008-09-03 @ 14:56:57
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0