Snichiit

Fredag och jag är dödstrött känns som jag kan somna när som, men får jag inte göra än på ett tag, min saknade och  efterlängtade Natta kommer snart :) <3 Simon kommer med förbi en sväng (:  Vi hade festmåltid på matalgningen i skolan idag inbakad fläslfile, sallad, hasselbaks potatis, vinsås och till förrätt röstat brröd med någon räkrörra och till efterrätt, något jag inte minns men gott, och det godaste var nog trots allt choklad moussen,  mm gottti massa mys! kommer sakna gruppen. Bästa gruppen man varit i  hittlils, mycket jävla skratt ! :)  Ikväll har det blivit lite plugg för att jag var för lat igår och sen idol. Idag vill jag att Robin b och Yazmina ska ut :D

Men nu ska jag dricka något, är törstig sen snart gå ut :) Ha en fortsatta trevlig kväll, folket ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0