Tack

Idag värmde två person mitt hjärta väldigt mycket såna som dom får mig att aldrig ge upp det jag påbörjat.

Jag skriver vad de sa, fast slår ihop det så det blir i en och samma text för båda sa inte samma sak lr på samma tillfälle, om ni nu fattar haha :)

Det jag fick höra var: Du är speciell på ett bra sätt för du har sett så mycket och varit med om så mycket, du kan dela med dig av dina kunskaper på ett bra sätt du hjälper andra och du förklarar så man förstår, man fattar varför du kan reagera som du gör på vissa saker, det är unikt. Jag vet knappt något igentligen men det jag fått veta och höra om dig så måste jag bara säga att jag beundrar dig. Det du gjorde med din kompis, det var otroligt du räddade hans liv fler såna som du behövs. Det vart starkt av dig  och du gjorde helt rätt. Du är smart och du har inte bara saker i hjärtat utan du har det i huvudet, du har sett det själv och du har det i din hand, fortsätt att göra din röst hörd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0