Så det ska va!

Idag va skolan slapp! Börja med snack, sen lyssna på redovisning sen se filmen zozo, så jävla bra! Handla om en kille som bodde i Libanon med sin familj, det va krig där så dog hans familj den dagen de skulle åka till Sverige, men efter en lång vandring och efter mycket händelser kom han till Sverige där hans farmor och farfar bodde så fick man se hur hans liv  var i Sverige  och så, sorlig men mycket rolig rekomonderar! Så när vi sätt klart den skulle vi jobba med vårat arbete men jag jobba en kort stund( snart gjort klart det så gör resten hemma)  sluta 11 fast vi gick till 3 ;) men ialf så vart det ikano och stan med steff, köpte gråa leggins och en t-shirt, sen åt vi och kolla på min förhansvissning igen, gratis är bra! :) Step brothers, handla om att den enas mamma och den andras pappa gifter sig, de blir styvbröder båda är 40 år, arbetslösa bor hemma, borstkämda och helt rubbade beter sig som fyra åringar så det blir mycket fight i filmen hahah sjuk är den men riktigt bra rekomenderar den här med, länge sen jag såg två såna här rikigt bra filmer :) Så när jag kom hem blev det att fixa lite små plugg och nu ska jag duscha och lägga fram kläder tills imorgon så det bara är att slänga på sig dem sen imorgon ;),  ska väl kolla vem som åker ut idol med, inte sett det idag men ialf :) 




Skit skön och bra dag ialf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0