PENGAR=NOLL

Oj så här dåligt till har jag nog aldrig legat med pengar. Jag har 70 kr kvar på kontot jag får nya pengar på Frredag. Men om inte hon hör av sig som jag ska jobba hos på lördag, vet jag inte vad jag gör!!!! För om jag får jobba hos henne som hon faktiskt sagt att jag ska har jag råd att betala studentgrejorna och de 1000 jag är skyldig mamma för vinter skorna, jackan och lite jag fick låna till ullared för att jag köpte ju en hel del julklappar och presenter så jag får ju en del över nu senare av studiebidragen för att jag inte har mycket julklappar kvar att köpa. Men nu vill jag köpa hårfärg spyfärdigt trött på mitt hår, fick dra ut mina små pengar som jag alltid brukar spara till sommaren för att jag ska kunna köpa, haha illa!  Måste köpa halsduk, mössa, julklappar till mattias, sandra, tobbe och något mer till mamma, men bara jag får jobba nu i helgen så blir det nog inga problem :) Annras om jag inte får det så kommer allt gå åt helvete! :P För vissa saker har man redan fått skippa för att allt handlar om jävla pengar, jag måste ju lära mig hantera pengar, fast faktiskt så har jag alltid betalat allt själv. Det enda jag inte betalar är ju saker  i hemmet, som räkningar,  bensin,  all mat men även mat och hygien artiklar hjälper jag till med så igentligen inte så konstigt att mina pengar försvinner snabbt, måste ju betala om jag ska börja träna i simmhallen nu , hur fan det ska gå till?`Vill ju spela innebandy  och inget annat igentligen , men nae allt går inte så lätt rikigt,  hatar att vara tvungen att vara den vuxna jäveln redan nu!!  Jag va för liten  redan när jag va 12 men det  har blivit ännu  större ansvar nu, usch gör mig liten jätte liten igen då jag minns ialf att mamma var frisk då bror kunde hjälpa mig så jag slapp vara den som jag är nu bläääää !

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja älskar den reklamen för den är så sjuk ;)

2008-10-29 @ 23:56:27
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0