Ödet?

Den 29 oktober för två år sen va en dag då jag var med min Matilda och då jag tog min piercing i tungan. För ett år sen den 29 va jag och Matilda då igen, utan att veta innan att vi hade varit exakt just det datumet året innan också, och nu på ondag är det den 29 igen och vi har bestämt att vara igen , men omedvetande den här gången också. Mikaela min vän berätta att hon äntligen tagit sin piercing i tungan nu så jag var tvungen att kolla upp när jag tog den visste att det var nån gång på höstlovet så när jag såg att det var den 29 så tyckte jag att det va just komiskt eftersom jag och Matilda redan bestämt att vi ska vara då! Hahah ödet, därför jag behöver min bdb där jag kan lägga upp vad som händer det får mig att hålla minnena till liv då jag är för glömsk annars :)  Aldrig tänkt på datumen så innan , vad jag gjorde exakt de här dagen för ett år sen men tror inte det finns så många tillfällen då man just är med samma person år efter år just det datumet, om man inte bor ihop förstås, lr om man bara är med just ett fåtal personer haha :)

Va tvungen att kolla så den 27 idag, för ett år sen va jag med Carro och på kvällen festa jag med folk, och idag har jag vart med Sofia så icke samma sak här ialf ;D  Ångrar fortfarande inte för en sekund att jag tog min piercing den stannar nog där ett bra tag till! :)


Gammla billder från två år sen då jag nyligen hade tagit den och fortfarande var brunhårig :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0