Min fredag, som jag minns den ;)

Dagen igår började med att stiga upp efter att ha sovit i knappt två timmar, kunde inte sova bara, ibland blir huvudet för tjockt av saker och då går det inte att slappna av. Hade redovisning, gick väl okej sen religon gick igenom arbetena vi ska göra bara sen hade jag slutat. Hade inte labb denna veckka har ju bara varannan och gjort klart allt på iv-valet, onödig dag men vat vungen att åka för redovisningen och för att folk skulle ha kryssnings biljetter ( jag kommer fixa nya nu så bara att höra av sig om ni vill ha). Sen vart det ialf att åka hem duscha och sen sova i fyra timmar sen fixa sig och dra  till Martina. Där folket blev skapligt fulla, där var Jossie, Fija,Bine, Malin, Tess,Lina,Sofia,Steff,Jenny, Sandra, Kamil, Fix, Danne,Andrej,Tony,Kalle  och ja två killar till tror jag vettefan namn ;) Prata ju i stort stätt bara mee brudarna så ;) Sen vart det krogen där vi mötte Emil och Åke, för att dricka alla möjliga saker, och bjuden vart man här och där, vågar inte ens tänka på hur mycket jag drack! Sen träffa man massa annat folk som vanligt, en som gått BF, slutade nu i sommras, minns inte hur vi börja snacka denna kväll , men vi gjorde det ialf ! Sen träffa jag hennes killkompisar och va med två av dem i stort sett hela kvällen. Folk bara försvann ju en efter en? Så från alla vi kom dit med va det bara jag och Sofia kvar!, Hahah. Så när det stängde trallade vi hem, jag hade punka på cyklen jobbigt att skjutsa då :/. Jonas och Sofias ragg följde ialf med oss. Så sa jag och Jonas adjö till dem när vi kom till lambohov så gick jag och Jonas hem till mig, kunde fan aldrig somna så sov knappt en timme! Känner att jag sovit lite för lite, är inte direkt trött är nog bara för att jag är för övertrött istället, av för lite sömn så jag inte känner den riktiga tröttheten lr något. Ingen lust att sova nu, sa nyss adjö till Jonas, ska väl hjälpa mamma och baka nu inför imorgon då det ska bli lite kalas här. Oj långt inläg och det va ju ändå bara en snabbtitt på kvällen, jag minns ju ändå inte allt, alltid något man kommer på några dager efter eller får reda på! Hahaha aja :) Bakfylla har jag också, men konstigt chris ;) Nae nu ska jag inte börja räkna och försöka minnas allt jag hällde i mig, ha en bra lördag sötnosar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0