Måste

Jag måste bara skriva av mig lite, fan jag är panikslagen  jag vet inte hur jag ska göööööööra! Jag har sjukt mycket i skolan prov, läxor och arbeten att göra varje vecka jaja det kan vara mycket värre, men för mig är det mycket! På första gången på väldigt länge har jag gått två hela veckor i skolan, fixat proven, läxorna,arbeten och hunnit med kompisar på en och samma vecka. Jag är alltid borta för mycket, jag har fortfarande läxor som måste göras i helgen och andra saker som måste fixas.. Men frågan är bestämda tider två-tre gånger i veckan klarar jag det nu? Jag va säker jag ville verkligen spela ,mer en något annat sen vart jag jävligt sjuk och inte fått träna jag gled ifrån, sen hände massor som vi inte går in på... Och så kom allt med skolan för mycket för att jag ska orka? Jag vill träna men jag vet inte om jag kan ha det så här, jag får väl hitta något annat? Träna på egen hand i simhallen eller så för då kan man ju träna när man vill och hur mycket man vill. Men samtidigt så känner jag att jag vill träffa laget spela match och träna fast jag vet att jag inte duger för spel, alltså jag är inte bra och nu har jag kommit ännu mer efter för att jag inte varit där på över en jävla månad. Fan att allt ska skita sig när jag vill satsa... Fan jag önskar att jag kunde dra tillbaka tiden och sätta stopp så inget hade hänt som det nu gjort men på något sätt ska jag fixa allt, ensam kan jag vara stark bara så länge jag har kvar mitt hjärta och min envishet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0