Kan ju bara säga

I lördags fick vi stå i en timme i kö för att komma in och en timma för att komma ut från ullared, aldrig sett så mycket folk där! Fy fan men inhandlade lite. Julklappar till mamma, karin, tuva,leo och pappa. Presenter till Matilda, Tobias, Tuva, Sandra och pappa. Sen till mig själv en lång t-shirt, två koftor, hårspray, hårinpackning, diadem, halsband, kam, tuggumin,jacka, rouge, puder, smink borste,  escada parfym kosta bara 145!! Fan vad bra! :) Ja det va väl det jag köpte kanske glömt något men nu slipper mer folk fråga, vad jag köpte ;D


Söndags va det informations möte om studentkryssningen.  På kvällen skulle jag skriva ut två biljetter till Maria. Men helt plötsligt funkar inte våran skrivare:S Och inte henns heller så går över till Matilda men sen tror jag att det är två hytter på en och samma blad, sen inser jag försent att det bara är en jävls hytt! Och en A4 istället för B4, men det löste sig Maria ville ändå ha A4, när jag berättade om skillnaderna och idag på morgonen kom Ilone och hämta den andra biljetten, kunde som tur va få låna en lärares dator och skriva ut eftersom det inte funka i biblan:S Har sålt lite idag och har några som jag ska sälja till imorgon, men ni får fortfarande höra av er för jag får nya när jag sålt slut på de jag har nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0