Jag har pluggat och nu är jag seg :P

Tjugo frågor

Vilket djur känner du dig som idag?

En björn som vill gå i ide ;)


Vem är den snyggaste killen du vet, just nu?

Chad måste det vara =)

Vilken sexleksak skulle du vägra använda?

Men jag använder gärna alla ju =)  haha nerå, piskor :P


Tre egenskaper du faller för hos en kille?

Omtänksam, rolig och förstående

Om du fick tre timmar att spendera i New York City, för att sedan bli transporterad hem igen med en privatjet, hur skulle du spendera dessa tre timmar?

Springa runt som en vilde för att försöka hinna med så mycket som möjligt :)

Hur är man en bra kompis?

Snäll, förstående, ställer upp, hör av sig ofta, bryr sig lie extra om den vet att kompisen har det svårt...

Vilket är ditt roligaste jobb/anställning hittills?

Hm, dagcentret i sommras :)


Om du vaknade upp - utan kläder - brevid Bert Karlsson, och fick bara säga ETT ändå ord innan du gick, vad skulle du säga då?

upps ;)


Om du får en dotter i framtiden, vad vill du att hon ska heta då?

Ja du bra fråga...


Om du fick vara med i en film, vad skulle du helst välja av action, drama och romantik?

Action, snygga killar med ju, haha :D


Reser du dig för gamla männiksor på bussen?

Ja om det är fullt ?

Vilken film får dig att gråta?

The pursuit of happyness


Om du vann en miljon imorgon, vad skulle du göra då?

Ge pengarna till mamma så hon kunde få operera sig, och ta ledigt från jobbet ett bra tag!!


Fem saker du alltid bär med dig?

Mobil, nycklar, headset, plånbok, busskort


Vilken är din favorit drink?

Orgasm lr rosa pantern


Hur imponerar man på dig?

Är sig själv, behandlar mig och andra människor på ett bra sätt.


Om du får gissa, hur länge tror du att du kommer ha kvar denna blogg?

Antaligen tills jag tröttnar ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0