IDOL?

Ja i tisdags tyckte jag helt klart att Jesper skulle åka ut, jag tycker inte alls han är bra och hur fan kunde Rasmus åka ut? Han var ju vettig, hmmm kan detta ha att göra med utssendet Jespers och Robin B gulliga utseende, inte för det är i mina smaker riikigt men man vet ju vad en del andra tycker. Åh igår? HUR FAN KUNDE LINDA ÅKA UT?  Okej det är sjukt svårt att välja bland tjejerna tycker jag för alla är riktigt bra, jag såg bara snabbtiten eftersom jag inte var hemma när de uppträde, men ändå på de lilla jag såg så visste jag att nej Linda kan inte åka ut! Jag tyckte nog att Jenny eller Yazmina skulle åka ut, det är väldigt bra men nae linda var fel val, inte sett nu ikväll men ska kolla på snabb reprisen så får jag väl se vem som åker ut den här gången...

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJA JOHAN PALM !!!!!!

2008-10-03 @ 19:59:19
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0