God bye my friend.

Hopp om några timmar sätter sig min vän Emil på flyget för att flygga till Barcelona och sedan vidare till Argentina. Det är tänkt att han ska läma mig och sitt liv här i Linköping. Han kan ändra sig, vilket jag hoppas att han gör!
Menar vad fan ska jag göra på svenska lektionerna? Vem ska jag köra hänga gubbe med, vem fan ska va min fantastiska doctor phil? Vem som mobba mig och vem ska jag mobba? Vad ska jag göra när sommaren kommer och man vill ta en folköl ute i trädgården, nej inget blir detsamma utan dig. Vet att vi bara kännt varandra i ett år. Men ett år med en jävla bra vänskap och kul har vi ju! Eller hur dina jävla mongolida bög? :)  Nej fy fan jag hoppas att du gör det som verkligen känns bäst för dig och lyssnar enbart på vad du vill och klarar av. Jag kommer tvinga dig att hälsa på mig och du får gärna köpa en flyg billjet åt mig så kommer jag på stört ;) Sköt om dig grabben, jag kommer att sakna dig! <3

Kommentarer
Postat av: Sundman

Typiskt att jag inte kom iväg när du skev ett sådant fint avslut ;)

2008-11-01 @ 16:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0