En gång då och flera gånger om.

Det är inte första gången och tydligen inte heller den sista.
Jag vet exakt vad jag kände den där kvällen, jag minns den fortfarande så väl.
Varje dag med dig har alltid stått mig så nära, men efter året började jag äntligen kunna släppa och låta minnena bara vara de fina. Jag drömde inte om dig längre, jag behövde inte sakna dig. Allt det nya hade jag funnit och du var bara en vacker och samtidigt sorgsen bit i min historia som jag lidit igenom men ändå hade älskat. Då vi hade det där bra, då inget kunde få mig att sluta skratta. Inte förens idag hade jag blivit påmind om något igen. Jag visste inte längre hur du log, jag hade glömt bort hur du rodnade när du såg på mig. Jag hade glömt bort hur det kändes att vara där i din famn. Men idag, du fick mig att minnas och i natt vet jag vad mina drömmar kommer att handla om. För jag vet hur långt tiden en kommer att gå, vart du en finns, vilket håll jag en går åt så vet jag, att du! Även fast jag tror det så  innerst inne är du aldrig glömd, du är bara där, långt in i hjärtat, du är där...


Du är inte bara någon för mig utan du är något helt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0